مطالب تفریحی جدید

ساخت وبلاگ

نقش مهم مهدی کرد

نفوذ مهدی کرد و علم او بر بازار موسیقی پاپ و هم چنین رشد شبکه‌هاي اجتماعی و تاثیرات انها در مارکتینگ هر بازار هنری از جمله کتاب و موسیقی و… نیز باعث شده کـه طیف مخاطبان ابراهیم زاده بسیار گسترده باشد و احتمالا آینده‌اي درخشان را برای مسیر هنری خود رقم بزند و بـه گفته خودش روزی جدا از موسیقی پاپ و مردمی، آثاری در زمینه موسیقی سنتی ایرانی را نیز خلق خواهد کرد.

 

آهنگ محسن ابراهیم زاده چه سبکی دارد

سبک موسیقی‌ای که محسن ابراهیم زاده هم‌اکنون کار می‌کند پاپ است اما با این کـه امروزه روز این خواننده بـه سبک موسیقی پاپ شهرت دارد، صدایی قوی در زمینه موسیقی سنتی ایرانی را هم داراست

و این استعداد نهفته خودرا چندی پیش با حضور خود دریک برنامه تلویزیونی زنده در شبکه شـما نشان داد و بـه گفته خودش روزی جدا از موسیقی پاپ و مردمی، آثاری در زمینه موسیقی سنتی ایرانی را نیز خلق خواهد کرد.

رمز موفقیت
محسن ابراهیم زاده، در خلق آثار خلاقانه و منحصر به فرد دارای مهارت بالایی است. علاوه بر این، فعالیت مستمر او در تهیه و تولید تک آهنگ‌ها باعث شده است تا این خواننده هر روز بیش از پیش مطرح‌تر شود و در بین طرفدرارنش محبوب‌تر شود.

مطالب تفریحی جدید...
ما را در سایت مطالب تفریحی جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن funtaak بازدید : 92 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 14:55

غمگین نباش!!!!!

غمگین یا ناراحتی،برای هر انسانی عادی است و نمیشه گفت کسی تا حالا غمگین نبوده یا نشده !! عوامل خیلی زیادی باعث این غمگین بودن میشن، ولی باید ما خودمان به فکر خودمان باشیم، و نزاریم این غمگینی = با افسرگی بشه!

 وقایع زندگی می تواند باعث شود تا افراد احساس غمگین بودن داشته باشند که این موضوع اصلا نگران کننده نیست. از دست دادن یا عدم حضور فرد دوست داشتنی، طلاق، از دست دادن شغل و درآمد، مشکل مالی یا مسائل خانواده همگی می توانند بر روحیه تاثیر منفی بگذارند در فرد احساس غمگین بودن را ایجاد کنند.

عدم فعالیت، کار نکردن یا تجربه سایر اتفاقات ناامید کننده نیز می تواند باعث غم و اندوه شود.

میشه گفت این مسائلی باعث غمگین بودن فرد میشه، و گریه کردن دردل کردن برای تسکن این غمگین بودن خیلی راه کاری خوبی هست و باید این موارد منفی رو خارج کنید ...

غم و اندوه معمولا با گذر زمان برطرف می شود. اگر با گذشت زمان فرد نتواند عملکرد طبیعی خود را از سر بگیرد می تواند از علائم افسردگی باشد.

مطالب تفریحی جدید...
ما را در سایت مطالب تفریحی جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن funtaak بازدید : 61 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 14:54

موسیقی حکایت‌ها و داستان‌ها

نوع دیگری از موسیقی فولکلور کردی مربوط به حکایت‌ها و داستان‌هایی می‌شود که ترانه‌های داستانی نیز به دو بخش قهرمانی و دلدادگی قابل تقسیم هستند. در ترانه‌های قهرمانی به دلاوری‌ها و مبارزه طلبی‌های یک قهرمان پرداخته می‌شود. در ترانه‌های دلدادگی جنبه‌های رمانتیک و عاشقانه بین دو شخص بیان می‌شود که از این میان، ترانه «زنبیل‌فروش» که جنبه عرفانی دارد و ترانه‌های «آس و حسن» و «خجه و سیامند» که سرگذشت دو دلداده را بیان می‌کند، از معروفترین آثار در این بخش هستند.

استاد حسن رسول معروف به حسن سیساوەیی این داستانهای زیبا را با حیران سروده است از معروفترین داستانهای اصیل کوردی میتوان به مَم و زین و خجه و سیامند و…اشاره کرد.

در بخش دیگر موسیقی کردی، کردهای «سورانی» برای خود نوع ویژه‌ای از موسیقی دارند که به آن‌ها «گورانی» می‌گویند که این نوع ترانه‌ها در میان کردهای اطراف شهرستان ارومیه و کردهای ترکیه (شمال) «لاوژه» گفته می‌شود و این نوع گورانی‌ها ریتمی به نام «قه‌تار» دارند که پژوهشگران بر این باورند ریشه این واژه از واژه زرتشتی «گاتا» گرفته‌شده که در اوایل، مربوط به یک سری نیایش‌ها و مراسم مذهبی بوده‌است.

دومین نوع این موسیقی «هوره» نام دارد که مختص کردهای ایلام و کرمانشاه بوده و در جنوب کردستان و منطقه کرمانشاه (نام کردی این منطقه کرماشان است) و ایلام خوانده می‌شود در ابتدا ترانه‌های ویژه‌ای در حمد و نیایش «اهورامزدا» بود و این واژه نیز ریشه زرتشتی دارد که برای نیایش‌های مذهبی آن زمان کردها که زرتشتی بودند، سروده شده‌اند.

همچنین آهنگ کردی به بخش های مختلفی تقسیم میشه که بیشترین طرفدارن به آهنگ شاد کردی روی کرداند.

در مراسم یادبود اشخاص بسیار مهم، کردها از یک نوع موسیقی که به مرثیه‌سرایی و مرثیه‌خوانی شباهت دارد به صورت ترانه و با تعریف ویژگی‌های آن شخص برای او عزاداری می‌کنند. این سبک از موسیقی نیز بیشتر در جنوب کردستان و در مناطق جنوبی کردستان ایران (کرمانشاه و ایلام) رواج دارد و بیشتر به نام مور یا موره خوانده می‌شود. در آیین خاکسپاری هم ترکیبی از دهل و سرنا با ریتمی مخصوص در قالب نوعی موسیقی که چمری نامیده می‌شود اجرا می‌گردد. در آیین‌های زادروز پیامبر، کردها یک نوع ویژه از موسیقی را اجرا می‌کنند که به آن «مولودی» می‌گویند. البته مولودی‌خوانی در بیشتر جوامع مسلمان رواج دارد. اولین مولودنامه در وصف و ستایش محمد را «ملاباتدیی» صوفی و عارف مشهور نوشت که بعداً مرسوم شد که در زمان عید مولود از سروده‌های وی در مولودی خوانی استفاده کنند.

مطالب تفریحی جدید...
ما را در سایت مطالب تفریحی جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن funtaak بازدید : 66 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 14:53

طپورها (تپورها) که نام طبرستان از آن ها گرفته شده و قبیله آماردها که گویند نام شهر آمل از نام آن ها گرفته شده است. فرهاد اول اشکانی در بین سال های ۱۷۶ تا ۱۷۱ قبل از میلاد، آماردها را به خوار (ورامین) منتقل کرد و طپورها مواضع آنان را گرفتند.

اردوان پنجم آخرین پادشاه اشکانی در سال ۲۲۶ میلادی طبرستان را جزء قلمرو خود نمود و قباد اول ساسانی در دومین دوره سلطنت خود حکومت طبرستان را به پسرش کیوس واگذار نمود. خسرو انوشیروان از سلسله ساسانیان، زرمهر را به جانشینی کیوس منصوب کرد و خاندان زرمهر تا سال ۶۴۵ هجری قمری که طبرستان ضمیمه گیلان شد، بر این نواحی حکمرانی داشتند.

خاندان های با نفوذ محلی عبارت بودند از: علویان طبرستان، سادات مرعشی، سادات هزار جریب، افراسیابیان مازندران، کیاهای جلالی ساری، خاندان روز افزون سواد کوه و خاندان دیوها. علاوه بر آن ها فاتحین غیر محلی نیز بر مازندران یا بخش هایی از آن استیلا داشتند از جمله طاهریان، صفاریان، سامانیان، زیاریان، غزنویان، سلجوقیان، خوارزمشاهیان، مغولان، سربداران وتیموریان. در دوران صفویه، شاه اسماعیل اول صفوی در سال ۹۲۳ هجری قمری به مازندران لشکر فرستاد لیکن تصرف قطعی این ناحیه در زمان سلطنت شاه عباس اول صفوی صورت گرفت و به دستور او مجموعه و کاخ سلطنتی صفی آباد در سال ۱۰۲۱ هجری قمری در بهشهر کنونی که آن زمان اشرف نامیده می شد، ساخته شد.

در تقسیمات کشوری سال ۱۳۱۶، مازندران ابتدا جزئی از استان شمال بود و در اصلاحیه همان سال، بخش عمده آن جزء استان دوم و بخش هایی از آن نیز به همراه استان گیلان، جزئی از استان یکم شد. در سال ۱۳۲۱، کل مازندران کنونی هسته اصلی استان دوم را تشکیل داد و از سال ۱۳۳۵ استان مازندران به مرکزیت ساری ایجاد شد که استان های کنونی سمنان و گلستان را نیز شامل می شد. با انتزاع سمنان در سال ۱۳۴۵ و گلستان در سال ۱۳۷۶، استان مازندران به اندازه کنونی درآمد.

مطالب تفریحی جدید...
ما را در سایت مطالب تفریحی جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن funtaak بازدید : 61 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 14:52

محسن ابراهیم‌ زاده قبل خوانندگی قاری قرآن بود 

محسن ابراهیم زاده از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود  آموختن قرآن را فراگرفته و بعد از آشنایی با مسایلی چون صوت و ترتیل رفته رفته صدایش را وارد حوزه موسیقی کرده و در نهایت در سال ۸۳ وقتی ۱۷ ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد.

پاشایی یا محسن ابراهیم زاده

فرم خواندن و محبوبیت روزافزون ابراهیم زاده همه را یاد مرتضی پاشایی می انداز د، مهدی کرد نیز در شکل گیری شاخصه های استاندارد او نقش ویژه ای داشت...

ترانه های محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده به سبک های مختلفی آهنگ منتشر کرده از جمله اهنگ شاد با سبک تنظیم های مختلف و همچنین غمگین با تنظیم های مختلف.... شما میتوایند با مراجعه به وب سایت های معتبر از جمله نکس وان موزیک، پاپ موزیک، اپ موزیک، موزیک فا ،موزیک دل و موزیک وب ارشیو کامل این خواننده دست پیدا کنید یا با سرچ دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده در گوگل به سایت های مختلف مراجعه کنید

او در سن 34 هنوز مجرد هست !!!!! ازدواجی در کار نیست

هر از چند وقتی انتشار یکسری از عکس های او با طرفدارانش در کنسرت ها یا مکان های عمومی با تیتر جعلی ازدواجش منتشر می شود که صحت ندارد

مطالب تفریحی جدید...
ما را در سایت مطالب تفریحی جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن funtaak بازدید : 61 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 14:51